Kennis maken met vliegen

24 april 2022 - München-Flughafen, Duitsland

Om 04.00 uur ons bed uit, om 4.45 stonden we op het station om er daar achter te komen dat de trein niet zou rijden. Gelukkig hebben we de liefste vader en opa die ons wel naar Schiphol wilde brengen.

Inmiddels zijn we in München geland. En wauw, wat was het vliegen bijzonder voor de jongens. We gingen zomaar boven de wolken vliegen! Noah bleef maar zeggen: het is toch wel spannend allemaal. En dat is het ook.

Aangekomen in München gaat helaas ook niet alles volgens plan. We werden uit het vliegtuig een bus in geloodst om er daarna achter te komen dat we, vanwege de assistentie voor Noah, in het vliegtuig hadden moeten blijven wachten en we nu geen recht meer hadden op assistentie. En dat hadden we gewoon moeten weten 🤷‍♀️

Maaar we zijn weer in zenmodus, hebben even wat gegeten en zitten klaar voor onze grote vlucht naar Las Vegas! De eerste spanning is er af, nu is het alleen nog een kwestie van heeeeel lang op één stoel blijven zitten. Wordt vervolgd..