De reis van Abby II

4 mei 2022 - Monterey, California, Verenigde Staten

Terwijl onze allerliefste Abby geniet van een welverdiende vakantie bij opa, oma, Rambo en Ben (dikke knuffel voor jullie allemaal) gaat er een, totaal niet lijkende, replica met ons mee op reis; een hondje cadeau gekregen, eentje die wel in de koffer mag, zodat we toch een beetje met het hele gezin op reis zijn ❤ we hebben haar gedoopt: Abby II.

Vandaag reisde Abby II mee naar Monterey. We dachten een kustroute te nemen zodat we niet de hele dag op de snelweg zouden zitten. Goed plan, tot Noah wagenziek werd 😔 dit werd duidelijk in de auto van een Uber-chauffeur, die gelukkig heel vriendelijk reageerde en die later een grote fooi van ons kreeg.

Onderweg naar Monterey zijn we nog een aantal keer gestopt aan het strand of met uitzicht op heeeeel veel zeeleeuwen. Dit was indrukwekkend vanwege het aantal dieren en vanwege de stank die deze dieren bleken te produceren. Met een professionele fotoshoot van fotograaf Lucas, werd het strandbezoek voor Abby II wel heel speciaal!

In Monterey staat het mooiste aquarium ter wereld! Abby II was erg onder de indruk van de lichtgevende kwallen. En de zee-otters waren echt wel het meest schattige dier van de dag. Heerlijk ronddobberend en spelend in het water zagen ze er dolgelukkig uit. Dit is de tweede keer dat de baasjes van Abby II in dit aquarium waren en weer waren ze onder de indruk. Dit blijft een prachtige plek!

Na sluitingstijd van het aquarium werd er nog een wandeling gemaakt naar de pier van Monterey, waar lekker fish & chips werd gegeten (en de kinderen en Abby II kipnuggets & chips. Terug op de kampeerplaats ging Abby II nog even van de glijbaan voor het tijd werd voor haar mandje.

Een mooie, interessante, maar ook zware dag voor ons gezelschap. Morgen houden we een dagje rust. We rijden wel richting San Francisco, maar nemen ook even tijd voor de jongens om lekker te spelen en uit te rusten. Nog een paar dagen genieten van Amerika. We hebben nog een heel leuk item op de planning staan, waar we erg naar uitkijken, maar willen ook een beetje uitgerust weer thuis komen.

Wordt vervolgd...

Ps. Irma, bedankt 😁

20220503_09010920220503_09552320220503_11041520220503_11045120220503_16071620220503_181858

1. Alienke:
    4 mei 2022
    Abby 1 heeft hier ook vakantie, vermaakt zich hier prima.

Geniet van de mooie momenten die nog komen!