Nog heel eventjes!

23 april 2022 - Almere, Nederland

Tien uur in de ochtend is het nu. Het is vreemd om te bedenken dat we over 24 uur al in het vliegtuigje zitten naar München. Gelukkig blijven we niet in München, maar vliegen we van daaruit door naar Amerika!

Al ongeveer twee jaar wachten we op dit moment. Twee jaar geleden hebben we deze reis geboekt, niet wetende dat tante corona het nog heel spannend zou maken. Maar nu is het moment er toch bijna, we gaan echt naar Amerika. Een droomreis die we nog één keer willen maken, samen met de kinderen. Ook zij hebben het al maanden nergens anders meer over, al betwijfel ik of ze ook maar enig idee hebben wat ze te wachten staat. Eerste keer vliegen, eerste keer buiten Europa, eerste keer andere valuta, eerste keer in een camper en eerste keer Engels spreken. Het zal een hele belevenis worden. We kunnen niet wachten.

1. Alienke:
    23 april 2022
    We wensen jullie echt heel veel plezier. Maak prachtige herrinneringen met elkaar!
  2. Irma:
    23 april 2022
    Gaat een fantastische reis worden!! We gaan jullie avontuur volgen, have fun 💋
  3. Ingrid Bout:
    Veel
    Plezier
  4. Juscha:
    Geniet!
  5. Diana:
    24 april 2022
    Spannend ik hoop dat jullie vluchten gaan zoals het moet gaan op weg naar jullie avontuur ;-) goeie reis xx
  6. Kevin:
    Enjoy!! En pas op voor loslopende Amerikanen 😉
  7. Ellen:
    24 april 2022
    Oh fantastisch, leef en geniet van al dat moois !! 😁❤