De zon in de zee zien zakken

3 mei 2022 - Morro Bay, California, Verenigde Staten

Een lange tocht vandaag. Na lekker uitslapen gingen we op pad richting de oceaan. Er was nog geen volgende camping geboekt, dus reden we op goed geluk. Eindbestemming voor morgen: Monterey.

Na wat uurtjes op de snelweg hadden we er wel genoeg van en zochten een weg langs de kust. Dat was veel mooier rijden! Na een korte stop vond Stefan een RV park twee uurtjes verderop, direct aan het strand. Wederom reden we hier op goed geluk heen en gelukkig hadden ze nog een plaatsje over. Veel is hier niet te doen maar het strand is wel even fijn. Na lekker gezandstraald te zijn liepen we, sommigen met natte voeten, terug naar de camper. Na een gezonde pastamaaltijd, een spelletje (keer op keer) en een warme douche kropen de jongens onder de wol. Ik liep nog even terug naar het strand om de zonsondergang te fotograferen. Het was een beetje een grijze dag vandaag, maar toch ging de zon mooi onder. Ook ik keerde met natte sokken terug naar de camper voor een warme douche.

Morgen staat er een dag op de planning waar we erg naar uitkijken: Monterey! Een schattig stadje met een prachtig aquarium en hopelijk deze keer met walvissen in zicht😁

20220502_16185920220502_19533020220502_19414920220502_194652

Van reisblog naar fotoboek