It's magic

2 mei 2022 - Anaheim, California, Verenigde Staten

De grote verassing van deze vakantie...

We namen de jongens mee naar een park. Een park met muizen. Een park met een kasteel. Een park met een berg met water. Er ging geen belletje rinkelen. Onderweg van het RV park naar het park, een wandeling van 15/20 min, gaven de borden om ons heen ook niks weg blijkbaar. Zelfs toen we door de entree naar binnen liepen, mensen passeerden met muizenoren op hun hoofd en overal om ons heen bepaalde woorden te vinden waren, bleef het stil naast ons.

'Noah, lees eens wat daar staat?' 'Disneyland.. zijn we in Disneyland? Maar mama, bij de Ninjago...' ging Noah rustig verder met het verhaal wat hij me onderweg aan het vertellen was. Blijkbaar moest dat verhaal even afgemaakt worden voor tot hem kon doordringen dat we echt in Disneyland waren! Langzaam maar zeker drong het tot hem door en was het plezier begonnen. Attractie in, attractie uit.. vooral de attracties waar we met een karretje door een wereld voeren, zoals it's a small world, Peter Pan en de wereld van Winnie de Pooh waren favoriet. Er werd druk gewezen en geroepen wat er te zien was, voor het geval we iets zouden missen.

We besloten te blijven voor de lichtjesparade. Die was zeker de moeite waard! Maar ook werd het een beetje koud. Een Mickey deken en een deken van Winnie de Pooh werden automatisch onze souvenirs van vandaag. Aansluitend aan de lichtjesparade was er nog een vuurwerkshow. Even twijfelden we, het was toch al 21.00 geweest. Maar ach, we zijn hier maar één keer. Nog even hebben we gewacht en toen hebben we met ieder een kind op de arm de vuurwerkshow gezien. Dat was het mooiste uitzicht van de hele dag!

Om 22.30 lagen de jongens eindelijk uitgeput op bed. Letterlijk binnen 1 minuut sliepen ze allebei. Nu maar hopen dat ze eens niet om 6.00 uur wakker zijn 🤭

20220501_15063220220501_19411220220501_17013020220501_143501