Hi there!

7 mei 2022 - Amstelveen, Nederland

Daar zijn we weer 😊

Een korte blog over onze thuiskomst. We vertrokken op tijd naar de inleverplek voor de camper. Daar moesten we een tijdje wachten voor we naar het vliegveld werden gebracht met een shuttlebusje.

Op het vliegveld waren we snel door de controles heen waardoor we nog zo'n 3 uur moesten wachten op het vliegtuig. De schoonmakers hadden nogal wat tijd nodig om het vliegtuig schoon te maken, waardoor deze vertraging had. Helaas werd lucas vlak voor het boarden ziek (misselijk) en bleef dat ook gedurende de reis. Halverwege viel hij gelukkig in slaap en werd pas vlak voor de landing wakker, moe maar niet meer misselijk. Erg rustgevend was de vlucht dus helaas niet. Noah en ik hebben helaas geen seconde geslapen en met 9 uur tijdsverschil betekent dit dat we een nacht hebben overgeslagen. Hallo jetlag!

We kijken terug op een geweldige vakantie! Echt even helemaal weg met zijn viertjes. Alleen maar aandacht voor elkaar en voor een wonderlijke wereld die toch wel heel anders is dan ons kleine Nederlandje. We zijn ook weer blij om thuis te zijn. Opa Herbert kwam ons ophalen op Schiphol, heel fijn😊 nu lekker Abby ophalen en dan thuis uitrusten en alvast dromen van een nieuwe reis. Waar die heen gaat? Dat is nog de vraag.

Wordt vervolgd...

20220424_091308